1. Towary zamówione w sklepie internetowym Bremi.pl wysyłane są pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i za granicę kraju.
2. Szczegółowe formy dostawy oraz ceny dostawy podane są w serwisie bremi.pl oraz w formularzu zamówienia.
3. Sklep internetowy Bremi.pl zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia wyłącznie poprzez wskazaną przez siebie formę dostawy, w szczególności w przypadkach dużej kwoty zamówienia lub przesyłania towarów wymagających specjalnych warunków transportu. W każdym takim przypadku Klient ma prawo zrezygnowania z zamówienia.
4. Jeśli w momencie odbioru przesyłki Klient ma uzasadnione podejrzenia (np. wskazuje na to uszkodzone opakowanie), że towar mógł w czasie transportu zostać uszkodzony lub zdekompletowany, powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności listonosza lub kuriera. Jeżeli podejrzenia okażą się prawdziwe, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, jak również powinien wypełnić druk reklamacyjny będący w posiadaniu listonosza/kuriera. O sytuacji tej należy również poinformować sklep internetowy Bremi.pl, wysyłając e-mail na adres sklep@bremi.pl lub telefonicznie pod numerem (48) 365-32-72.