Regulamin

Regulamin Sklep internetowy BREMI, działający pod adresem www.bremi.pl prowadzony jest przez firmę Bremi s.c. z siedzibą w Wielogórze / k. Radomia.

NIP: 796-010-77-81
Regon: 670103304

Dane adresowe: 
26-660 Jedlińsk
Wielogóra, ul. Warszawska 62


§ 1. ZASADY ZAKUPU:

Sklep przeznaczony jest dla klientów detalicznych i hurtowych. Warunkiem koniecznym korzystania ze sklepu jest rejestracja użytkownika. Każdy użytkownik przy rejestracji będzie musiał wpisać swój adres e-mail oraz hasło, przy pomocy którego, będzie mógł dokonywać zamówienia. Proces ten można zapoczątkować przy pomocy zakładki „Zarejestruj się”.

Proces realizacji zamówienia przebiega następująco:

1. Należy wybrać odpowiednią kategorię produktów.
2. Następnie konkretny produkt oraz ilość zamawianych produktów. 
    Funkcja „Koszyk” umożliwia skorygowanie swojego zamówienia. Jeśli zamówienie jest już przygotowane, klient powinien kliknąć przycisk "DALEJ".
3. Należy teraz podać dane dotyczące rodzaju dowodu zakupu (odpowiednio paragon lub faktura Vat) oraz dane do wysyłki towaru.
    Klikamy przycisk "DALEJ"
4. Ostatnim etapem jest podgląd zamówienia. Tutaj klient ma możliwość powrotu i korekty zamówienia, a jesli wszystko jest podane prawidłowo należy kliknąć przysick "Złóż zamówienie". 

Po tej operacji, klient nie może już zmienić danych w zamówieniu.
Lista zakupionych produktów zostanie automatycznie przesłana na adres e-mail klienta i rozpocznie się proces realizacji zamówienia.

Złożenie zamówienia w sklepie bremi.pl jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Klikając w znajdujący się w górnej, prawej części strony odnośnik "Twoje zamówienia" jest możliwośc podglądu statusu aktualnego zakupu jak i poprzednich zamówień.


§ 2. CZAS I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1. Zamówienia w sklepie bremi.pl realizowane są wyłącznie w dni robocze.
2. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego. 
3. Termin otrzymania przesyłki zależny jest od wielkości zamówienia i rodzaju wybranego dostawcy (Poczta Polska, kurier DPD) i może wahać się od 2-7dni roboczych.
4. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w sklepie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. O takim przypadku Klient każdorazowo jest informowany pocztą elektroniczną lub poprzez wiadomość sms, niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
5. Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności online lub kartą kredytową są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym bremi.pl.
6. W przypadku wysyłki zamówień poza terytorium Polski, realizacja zamówienia następuje dopiero po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.  
  

§ 3. WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU:

1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Jeżeli nie ma możliwości wymiany produktu, klient może żądać zwrotu całości kwoty.
2. Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.


§ 4. REKLAMACJE I ZWROTY:

Reklamacja:
Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien niezwłocznie odesłać go na adres sklepu internetowego Bremi s.c. podanego w serwisie bremi.pl ze wskazaniem wad lub uszkodzeń. (formularz reklamacyjny - dostępne formaty do pobrania: doc / pdf)
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 3 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją. 
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu i przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.

Zwrot:
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, m.in. na podstawie gotowego do wykorzystania wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy  - dostępne formaty do pobrania:  doc / pdf

Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na konto wraz z wszelkimi płatnościami, w tym kosztami dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem, że jeśli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, to kupującemu zostaną zwrócone jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia.


§ 5. WYSYŁKA ZA GRANICĘ:

Istnieje możliwość wysłania zakupów za granicę naszego kraju, po przedpłacie kwoty zamówienia na nasze konto bankowe. Koszt takiej wysyłki jest ustalany indywidualnie po zamówieniu i przesyłany droga e-mailową lub telefoniczną.


§ 6. PRZECHOWYWANIE DANYCH KLIENTÓW i POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy,że składając zamówienie, wyrażacie Państwo zgodę na umieszczanie swoich danych osobowych w bazie danych firmy. Dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy i nie będą udostępnione innym podmiotom.

Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu.


§ 7. INFORMACJA:

Pomimo ogromnych starań z naszej strony kolor produktu oraz kształt może różnić się nieznacznie od rzeczywistych, jest to spowodowane różną kalibracją kolorów i rozdzielczości monitora oraz oświetleniem studyjnym. W przypadku zwrotu produktu na podstawie powyższego, klient otrzyma zwrot całości kwoty zakupu. 


§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

1. Promocji i rabatów w bremi.pl nie można łączyć.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności  kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest  właściwy  sąd powszechny.
4. Konsumenci mają również możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

Zawartość witryn internetowych firmy Bremi s.c. nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych (pełni jedynie rolę informacji o zakresie działalności i możliwościach produkcyjnych), a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Zawartość nie przedstawia też stanu magazynowego firmy. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia w witrynie. Umowa zostaje zawarta dopiero po potwierdzeniu dostępności danego asortymentu, koloru oraz zamawianych ilości.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r.
nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych jest BREMI s.c.
Wielogóra, ul. Warszawska 62, 26-660 Jedlińsk
- dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu produktów
i usług administratora danych i nie będą udostępniane innym
odbiorcom;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz
ich poprawiania;
 - podanie danych osobowych jest dobrowolne.
 

Zbiór danych osobowych został zarejestrowany w GIODO:
nr zgłoszenia: 016140/2013 
nr księgi: 136404

Bądź na bieżąco i zapisz się na newsletter!

Jako pierwszy otrzymuj informacje o nowościach i promocjach!

Ładowanie...
dodawanie
produktu