Pytania i odpowiedzi

Czym jest koszyk?

Koszyk to miejsce służące do gromadzenia przedmiotów, które potem kupisz jednym kliknięciem.

Dodanie oferty do koszyka nie jest równoznaczne z zakupem. Dopiero po kliknięciu w "Złóż zamówienie" przedmioty z koszyka będą Twoje. Zapłacisz za nie w kolejnych krokach, wybierając wcześniej sposób i koszt dostawy. 


Ile ofert można mieć w koszyku?

W koszyku możesz mieć dowolną ilość produktów, którą możesz w nim dowolnie edytować, tj. zwiększać lub zmniejszać liczbę sztuk, usuwać lub przechodzić do każdego produktu klikając w zdjęcie miniaturki po lewej stronie.


Co się dzieje z koszykiem po zakupie?

Po złożeniu zamówienia Twój koszyk zostanie automatycznie wyczyszczony, a Ty przejdziesz do płacenia za przedmioty. Za zakupy zapłać od razu. To najwygodniejsza opcja. Możesz również przejrzeć swoje aktualne lub poprzednie zamówienia klikając w odnośnik " Twoje zamówienia" na górze ekranu po prawej stronie. Warunkiem wglądu jest zalogowanie się do serwisu.


Nie doszedł do mnie e-mail z danymi sprzedającego (a wybraną opcją była płatność standardowym przelewem bankowym). Co robić?

Standardowo po każdej aukcji sklep Bremi.pl wysyła swoje dane w formularzu zamówienia Kupującemu.

Może się jednak zdarzyć, że: 
 - e-mail do Ciebie nie dotrze z powodu awarii serwisu lub Twojej poczty, 
 - przypadkiem go skasujesz. 


Jak w tej sytuacji zdobyć dane do wpłaty należności?

Wszystkie nasze dane są dostępne w zakładce "kontakt" w nagłówku strony oraz w zakładce "Nr rachunku bankowego" i "Sposoby płatności" w stopce serwisu.


Gdzie znajdę informacje o koszcie dostawy przedmiotu?

Informację o kosztach dostawy znajdziesz w zakładce "Koszty transportu" w stopce strony. Koszt dostawy jest również udostępniony podczas realizacji zamówienia w koszyku do którego Kupujący dodaje produkty. Jest także możliwośc wyboru rodzaju dostawcy co daje wybór kwoty dostarczenia zakupionych towarów.


Jestem odbiorcą hurtowym i chciałbym zakupić paski sygnowane logo mojej firmy?

Oczywiście jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów dotyczących samego produktu jak i wyceny, skontaktuj się z nami e-mailowo poprzez formularz kontaktowy, bezpośrednio pisząc na sklep@bremi.pl lub telefonicznie (48) 321 55 20.

Bądź na bieżąco i zapisz się na newsletter!

Jako pierwszy otrzymuj informacje o nowościach i promocjach!

Ładowanie...
dodawanie
produktu