Reklamacje i zwroty

Reklamacja:

Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien niezwłocznie odesłać go na adres sklepu internetowego Bremi s.c. podanego w serwisie bremi.pl ze wskazaniem wad lub uszkodzeń. (formularz reklamacyjny - dostępne formaty do pobrania: doc / pdf)
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 3 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją. 
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu i przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.

 

Pobierz formularz reklamacyjny  Formularz reklamacyjny Bremi


Zwrot:

Klient może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, m.in. na podstawie gotowego do wykorzystania wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy  - dostępne formaty do pobrania:  doc / pdf

Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na konto wraz z wszelkimi płatnościami, w tym kosztami dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem, że jeśli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, to kupującemu zostaną zwrócone jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia.


Pobierz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy   Formularz reklamacyjny Bremi

Bądź na bieżąco i zapisz się na newsletter!

Jako pierwszy otrzymuj informacje o nowościach i promocjach!

Ładowanie...
dodawanie
produktu