Reklamacja:
Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien niezwłocznie odesłać go na adres sklepu internetowego Bremi s.c. podanego w serwisie bremi.pl ze wskazaniem wad lub uszkodzeń. (formularz reklamacyjny - dostępne formaty do pobrania: doc / pdf)
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 3 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją.
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu i przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.
Pobierz formularz reklamacyjny
Zwrot:
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, m.in. na podstawie gotowego do wykorzystania wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy - dostępne formaty do pobrania: doc / pdf
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na konto wraz z wszelkimi płatnościami, w tym kosztami dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem, że jeśli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, to kupującemu zostaną zwrócone jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia.
Pobierz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy